Friday, October 5, 2007

Friday's Fall Photos



Just outside enjoying the changing seasons with Lily...she can't just "take a wittle walk" anymore...she's gotta walk, skip, run, spin, stretch, and do the splits! She is enjoying the leaves turning colors. Her comment to me the other day: "Momma, da leaves are changing color eveweewhere. wed, yewow, gode - God made all da colors. God takes care of me so I don't have to be scared of monsters."
Man, she's cute.

Have a great weekend!

21 comments:

Mommy Spice said...

I'm ready for some fall weather here. We've had unusually hot weather. I'm still dressing S.G. in her summer clothes. Ugh! I want cooler weather and wed, yewwow and gowd weaves here too!!

Gee Gee said...

Nikki, how did you do that? Your blog is sooooooo cool! Our temp. today is going to be 94...Yuck! Enjoy the fall and all the pretty colors...

kerri said...

Love!!! your new look.
What a talented mommy.
The photos are sweet, to have all that energy again!!

theghelertertwins.blogspot.com said...

Your blog looks great!!! Beautiful...

Mr.Brian said...

Could you send some of that energy this way?? I need it!!!

Isabella's Mommy & Daddy said...

How cute...
She is sooo smart...
Love the pictures...
Kim

GWEN OATSVALL said...

i love the booty shot ... she is one happy kiddo ... and yes, God takes care of sweet Lily ...

redmaryjanes said...

She is so cute and I love the new blog look!!

Steffie B. said...

Cute, cute, cute!

Beth and Shayna said...

This time of year is so great. And what a cutie talking about all the colors! BTW, I just love the new look of the blog!!!

mommy24treasures said...

great slideshow. such a sweetiepie. Fall is not in the air hee for the weekend. 87. But we shall still go have some autumn fun at the pumpkin patch.

Jewels of My Heart said...

Sooooo SWEET. She is so beautiful and too cute!

Verna said...

Leaves are falling like crazy here but with damp weather, no jumping in them. Wish Mya could come and play with Lily. They would have a ball!

Mommy Spice said...

I love your "dancing" theme here. Soooo cute!!

ADELE said...

Very cute pictures of a very precious little girl! We are still wearing summer clothes here in the deep south. No signs of fall yet. I am sooooo ready for it though.

i-Con said...

Wonderful!

new girl said...

Are you sure she's only three? Because she's wiser than many ten or twenty times her age! But they probably can't do the splits!

Tiffany said...

She is soooooo cute!

Chris & Lindsey Wheeler said...

Thank you, thank you for your comments on our blog!! Please keep praying for us...for strength and courage to fight for her!!

-Lindsey Wheeler

Lynn said...

Love the fall photos!! Love to hear her professing her faith!! how 'bout this scorchin' weather?

Can't wait to see you all on the 18th!!

somebody said...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀